پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4034
-
الف
+

سیما تیرانداز و سام قریبیان در یک نمایش تئاتر همبازی می شوند

سیما تیرانداز و سام قریبیان در یک نمایش تئاتر بازی می کنند.

امیدرضا سپهری کارگردان جوان تئاتر از حضور سیما تیرانداز و سام قریبیان در نمایش جدیدش خبر داد .

به گزارش آی فیلم و به نقل از روابط عمومی این نمایش، سیما تیرانداز و سام قریبیان قرار است در نمایش «داستان یک عذرخواهی از آقای امانوئل» اثر اریک امانوئل اشمیت به کارگردانی امیدرضا سپهری و تهیه کنندگی مهدی پورحیدر که به زودی در تماشاخانه پالیز به روی صحنه می رود به ایفای نقش بپردازند. 

نمایش «داستان یک عذرخواهی از آقای امانوئل» برداشتی از نمایش «مهمانسرای دو دنیا» اثر اریک امانوئل اشمیت است که پیشتر به کارگردانی امیدرضا سپهری با بازیگران متفاوتی همچون سارا خویینی ها و شهره سلطانی در تماشاخانه ارغنون اجرا شده بود. 

امیررضا سپهری کارگردان این نمایش تصمیم بر آن دارد تا با بازتولید متفاوت تر و فانتزی تری از این اثر، ایده‌های خود را اجرایی کند. 

از دیگر بازیگران این اثر می توان به ناصر عاشوری ، قیس سپهری، امیر فتوره چی، حامدتهرانی، عرفان اسلامیه، سیدشهاب الدین خاضع حق، هادی جمالو و علی سعیدیان اشاره کرد .

همچنین دیگر عوامل این اثر عبارتند از علی شیرانی (مدیر تولید)، سروش حسین جانی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، احمد رجبی و امیدرضا سپهری (طراحان صحنه)، سید مهدی فاطمی نسب (مشاور طراح صحنه)، اناهیتا درگاهی (مدیر صحنه).

غ.ن/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر